The Chain Reaction


Merhabalar! 
Bugüne dair planlarım arasında yeşillikler içerisinde renkli bir kombin postu hazırlamak vardı. Ancak şiddetli yağmurdan dolayı planımda küçük (!) bir değişiklik yapmak durumunda kaldım ve ta-ta! Ofis manzarasında "bugün ne giydim" kombini ile karşınızdayım :) Arka planda pek fazla renk olmasa da, yeni aldığım zincir kolyemin beni neşelendirdiğini söyleyebilirim :)

Hello!!!
I was planning for a colorful outfit post in the greenery for today but I had to adapt the outfit with a tiny (!) change. And here I come: "what I wore today" post with the great view of the office :) Despite the lack of colors at the background, I can say that the newly-bought chain necklace made me joyful :)


Blazer: Forever New
Kazak/Sweater: Milla by Trendyol (here)
Skinny Jeans: Koton
Çizme/Boots: Derimod
Zincir kolye/Chain necklace: Hello Accessories (Karşıyaka-İzmir)



Bugün bu postu yayınlamayı özellikle istedim çünkü bugünü özel yapan bir sebep var: Öğrencilerimin sürpriz Öğretmenler Günü kutlaması! Derse ara verdikten sonra sınıfa geri geldiğimde harika bir müzik beni karşıladı; Teacher Appreciation Song (merak edenler tık tık). Böyle bir sürprizle karşılaşmak beni çok duygulandırdı! İkinci bir sürpriz ise, çok ince düşünerek tam olarak bana hitap eden hediyeler almış olmaları :) Hediyelerden biri olan baykuşlu tepsiyi ve sevgili öğrencilerimden birkaçını aşağıda görebilirsiniz! Fotoğraf cep telefonuyla çekildiği için biraz bulanık ama böylesine tatlı bir anı belgelemek için yeterli :) 

Öğrencilerime sürprizleri ve özellikle de böyle düşünceli oldukları için çok teşekkür ediyorum! Ve bana yaşattığı duygulardan, öğretme ve birlikte öğrenme keyfinden, beni her zaman gülümsetebilen öğrencilerimden dolayı bir kez daha "İyi ki öğretmen olmuşum!" diyorum... 

Emekleri ve öğretme sevgileriyle beni buralara taşıyan öğretmenlerimin ve tüm meslektaşlarımın Öğretmenler Günü kutlu olsun!

I especially wanted to publish this post due to a reason making it special: My students' surprise Teachers' Day celebration! When I came back to the class after the break, I heard a wonderful piece of music (click here). I felt so emotional with such a surprise! The second surprise came as presents which were really made for me! You can see one of them and some of my students above! 

Thanks to all my students for the surprise and being so thoughtful! Happy Teachers' Day to all my teachers (who have taught me a lot of things and supported me so far) and to my colleagues!







Takipte kalın ve gülümsemeyi sakın ihmal etmeyin!
Stay tuned and keep smiling!

Puhusever




Comments

Popular posts from this blog

W for the weekend!

The HAPPY NEW post of the YEAR

Mellow yellow